نفس مامان بابا

زعفرون خوردم:((

1393/12/9 17:06
نویسنده : سحر
663 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیزم امروز هوس ته چین کردم و اصلا حواسم نبود زعفرون برای زن باردار ضرر داره و ممکنه باعث سقط جنین بشه 

خلاصه تو ته چینم زعفرون ریختم ته چین یکمی بد شد ولی چون گرسنه بودم خوردمگریه

رفتم دراز بکشم یهو یادم اومد زعفرون ضرر دارهگریهگریهگریه

وای خدا دارم از استرس میمیرم ........ عزیز دلم خوشگل مامان قربونت بشم تو دل مامانی محکم بمون باشه؟گریه

 

خدایا توکل به خودت میدونم مواظب نینیم هستیمحبت

 

گر نگهدار من آنست که من میدانم .... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد!!!

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ بهار
9 اسفند 93 17:50
ان شالله که نی نی صحیح و سلامته .. با یه بار خوردن هیچ اتفاقی نمیوفته عزیزم .. نگران نباش
سحر
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدی به وبمچه میدونم چون نینیم رو بعد کلی انتظار به دست اوردم خیلی استرس دارم همیشه