نفس مامان بابا

لباس های نینی

1393/12/9 16:58
نویسنده : سحر
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره مامانی بوس 

عزیزم میخام عکس یه سری لباس رو که قبل از اینکه شما بیای تو دل مامانی برات خریدم نشونت بدم و بگم هر کدوم رو از کجا خریدم چشمک

این دوتا لباس رو مادرجون (مامان من ) برات از مکه خرید و دور خانه خدا طواف داد تا وقتی شما اومدی تو دلم و بعدش هم به دنیا اومدی تو بیمارستان بپوشیم تنت بوس مبارکت باشه عزیزم به به چه ماه میشیخندونک

به سفارش یکی از دوستای گلم قیمت ها رو هم مینویسم ...این دوتا که کادو بود و قیمت نمیدونم

 

 

این جوراب و تاپ رو هم بازم مادرجون از مشهد برای شما خریده دستش درد نکنهمحبت

 

این دوتا جغجغه اولین چیزهایی بودن که برات خریدم عزیزمزیبا با خاله جون رفته بودیم خرید وسایل اشپزخونه که چشمم خورد به اینا و حسابی ازشون خوشم اومد برای شما خریدم. 

جغجغه هات رو از پاساژ میلاد نور هر کدوم رو 8000تومن خریدم فکر کنم

 

 

خب این تیشرت هم اولین لباسی هست که برای شما خریدم خندونک رفته بودیم یکمی حراجی ها رو نگاه کنیم که چشم مامانی به این تیشرت افتادو نتونست خودش رو کنترل کنه عینک چه خوشتیپ بشه عزیزم تو این لباس

تیشرت هم تو حراجی چون بود 10000 تومن خریدم

 

و اما شلوارک خوشگلت ...عزیز دلم اول بگم شوارکت خیلییییییییییییییی خوشرنگ تره ولی هر کار کردم تو عکس خوب نیوفتادحسود این شلوارک رو وقتی رفتم برای نینی یکی از دوستان خانوادگی کادو بخرم دیدم و از بس کوچولو بود عاشقش شدم و فوری برای شما خریدممحبت

شلوارک خوشگلت رو پاساژ فرهنگ قیمتش هم فکر کنم 45000تومن

 

اما اخرین لباسی که برای شما خریدم این شوار خونگی خوشگله راضیوقتی رفته بودیم سمنان خونه همون دوست خانوادگی برای ختنه سرون نینیش خریدم 

رفته بودیم بازار که این شلوار رو خاله جونت دید خوشش اومدو نشونم داد منم فوری خریدمجشنمبارکت باشه عشقمبغل

شلوار نازت هم 14000 تومن

 

ببین عزیزم وقتی نبودی هم به فکرت بودمقوی

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــــن
9 اسفند 93 17:13
چه لباس های کوشولویی چه قدر نازن به وبم بیا اگه کد لوگوم رو تو وبت بزاری _لینکت میکنم
سحر
پاسخ
مرسی عزیزم