نفس مامان بابا

مژده بارداری

1393/12/11 22:01
نویسنده : سحر
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانبوس و همه دوستای گلم محبت

خبر اومدن شما خوشگل مامانی رو به مادرجون(مامان من) و پدر جون (بابای من) وقتی که جوای ازمایش رو گرفتیم دادیم 

هر دو خیلی خوشحال شدن و به مامانی تبریک گفتنخجالت

و بعد از گرفتن جواب سونو و مطمعن شدن از بودن شما تو شکم مامانی خبر رو مامان بزرگ(مامان بابایی)و بابابزرگ (بابای بابایی) گفتیم 

البته با یه جعبه شیرینی رفتیم خونه مامان بزرگ تا خبر رو بدیم

بابابزرگ با دیدن جعبه شیرینی فوری تبریک گفت ولی مامان بزرگ باورش نمیشد خندونک وقتی هم گفتیم که مطمعن باش باردارم باهام روبوسی کرد و 50 تومن مژدگونی به مامان دادخجالتکه این پنجاه تومن رفت برای نذر سلامتی شما عزیزمبوس

وقتی هم برگشتیم خونه دونه دونه عمه ها و زنعمو زنگ زدن وپیام دادن و تبریک گفتنزیبا

بعدش هم خبر رو به عزیز (مادربزرگ مامانی)و زن عموی مامانی گفتیم 

و همه روبوسی و تبریک گفتن.

بعد هم تبریکات دایی و زندایی و شوهرخاله و عمو چشمک

 

ولی قرار شد تا صدای قلب شما رو نشنیدیم به فامیل نگیم تا از وجود شما مطمعن بشمآرام

 

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میهن استار
11 اسفند 93 22:38
سلام از شما دعوت میکنیم از فروشگاه http://mihanstare.ir بازدید نمایید بخش لوازم آرایش http://mihanstare.ir/categories.php?id=47
م
18 اسفند 93 11:46
سلام عزیزم.بهت خیلی تبریک میگم ان شاالله 9 ماه بارداری خوبی داشته باشی و زودی صدای قلب نی نی تم بشنوی گلم واسه همه منتظرا و من هم دعا کن.منم یه جورایی مشکل شما رو دارم.توکلم به خداس.به منم گفتن باید میکرو بشم. اما من میدونم خدا معجزشو به منم نشون میده
سحر
پاسخ
سلام عزیز ممنون بهم سر زدی خداروشکر من صدای قلبش رو شنیدم الان هفته 15 هستم ولی نشد اپدیت کنم وبلاگم رو توکلت به خدا ایشالله به زودی نینی میاد تو دلت شک نداشته باش
kosar
22 فروردین 94 15:29
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.