نفس مامان بابا

اولین سونوگرافی

1393/12/9 13:50
نویسنده : سحر
2,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بوس میخام از اولین سونوگرافی بگم 

وقتی جواب ازمایش رو گرفتم باید به دکتر نشونش میدادم از بابایی پرسیدم پیش کدوم دکتر برم؟دکتر اولی خودم یا دکتر جدیدی که رفته بودم؟

بابایی گفت پیش دکتر اولی خودت برو دکتر جدید همون اول اونجوری گفت و ناامیدت کرد.

پس از خانم دکتر خودم نوبت گرفتم 

مطب حسابی شلوغ بود بی حوصله منشی خانم دکتر پرسید بارداری؟با خوشحالی گفتم بلــــــــــــه زیبا خانم منشی هم گفت :پس کفشت رو دربیار و بیا وزن شو

وزن مامانی 67 بودخجالت 

بعد از یک ساعت نوبت مامانی شد خانم دکتر ازمایش رو دید و یه سری سوال پرسید و برام سونوگرافی نوشت تا ببینه اوضاع چجوری هست.

من تو اینترنت خونده بودم که اگر زن و مرد مشکلی داشته باشن و باردار بشن ممکنه جنین رشد نکنه گریه

برای همین از خانم دکتر پرسیدم با توجه به شرایط ما ممکنه مشکلی پیش بیاد؟

خانم دکتر به پروندم نگاه کرد و گفت وای چه جوری باردار شدی؟دارو مصرف کردی؟گفتم نه طبیعی

یکمی تعجب کرد و گفت تو این موارد ممکنه بچه رشد نکنه اما خیلی ها با این شرایط باردار شدن و نینی شون هم رشد کرده.

این حرف خانم دکتر حسابی منو ترسوند دلشکسته

دل تو دلم نبود برم برم سونو ...از استرس خواب و خوراک نداشتم .

فردا صبح رفتیم سونوگرافی بابایی هم مرخصی گرفت با مامانی اومد.

صبح ساعت 9 رفتیم سونوگرافی .

خوشگلم انقدر استرس داشت مامانی که حسابی یخ کرده بودم و تمام بدنم میلرزید و ناخن هام کبود شده بود حتی یه کوچولو لک هم دیدم خطا

خانمی که پیشم نشسته بود پرسید ویار داری؟گفتم نه چطور؟گفت اخه رنگت پریده

خاله جونت هم که باهام اومده بودهمش دلداریم میداد و میگفت نگران نباش همه چی مرتبهبغل

وای عزیزم انقدر نوبت دهی سونو بد بود که مامان مجبور شد 12 تا لیوان اب بخوره سکوت

اول 4تا لیوان اب خوردم ولی طاقت نیووردم و .............. دوباره 4تا لیوان اب دیگه بازم........... و دوباره 4تا لیوان اب اونم ناشتا تا بلااخره ساعت 12 نوبتم شد.

خانم دکتر سونو کرد موقع سونو چهرش یه جوری بود و یه سری چیزا گفت و سونو تمام شد

اومدذم خونه کلی تو اینترنت چرخیدم و کلمات جواب سونو رو سرچ کردم تا فهمیدم طبق سونو فقط ساک بارداری تشکیل شده و جنین دیده نشدهغمگین

اخر سونوگرافی هم نشته بود بهتر است سونو به صورت واژینال تکرار شود.

خلاصه تا ساعت 4 که برم مطب دکتر هی با جواب سونوگرافی ور میرفتم ....اینم جواب سونوگرافی:

ساعت 4 رفتم مطب خانم دکتر به سونوگرافی نگاه کرد گفت :اول بارداری هست و یه سری توصیه کرد و گفت دو هفته دیگه برم سونوگرافی 

از خانم دکتر پرسیدم یعنی باردارم؟

خانم دکتر خندش گرفت و گفت بله بارداری چشمک

پرسیدم باید سونو واژینال برم؟خانم دکتر گفت نه همین سونو شکمی 

تازه یکمی از استرس مامان کم شدو خوشحال رفتم پیش باباییخندونک

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)